خرید آرم و علائم نظامی

خرید آرم و علائم نظامی

نیروهای نظامی و انتظامی کشورهای مختلف بر اساس قوانین، آرم و علائم نظامی متناسب با جایگاه سازمانی بر روی البسه مصوب خود نصب می‌نمایند. برخی از آرم‌ها بین ارگان‌های مختلف مشترک است. برای مثال آرم‌های بازوی‌ پرچم ایران مورد استفاده تمامی نیروهای نظامی ایران قرار می‌گیرد. اما بسیاری از علائم و درفش‌های نظامی مورد استفاده در ارگان‌های نظامی کشور، مختص همان ارگان است. برای نمونه آرم کلاه نیروی انتظامی با آرم کلاه ارتش متفاوت است. همانطور که در تصویر نیز پیداست، تنوع آرم‌های نظامی بسیار بالاست.

با توجه به ضرورتی که انواع آرم و علائم در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف دارد، خرید آرم و علائم نظامی همیشه در دستور کار نیروهای نظامی و واحدهای تولیدکننده البسه نظامی قرار دارد. از طرفی نمونه‌های باکیفیت که استانداردهای لازم را به بهترین شکل در خود دارند، همیشه در اولویت هستند.

انواع آرم و علائم نظامی

 

قیمت آرم و علائم نظامی

برای تعیین قیمت انواع آرم و علائم نظامی موارد بسیاری حائز اهمیت است. علاوه بر نوع نخ و پارچه‌ی استفاده شده در گلدوزی آرم‌ها، تنوع رنگی نخ‌ها، ابعاد، ساده یا پفکی بودن آرم و همچنین تعداد آرم‌های مورد تقاضای مشتری بر قیمت نهایی سفارش تأثیر می‌گذارد. با توجه به اینکه آرم و علائم نظامی، توسط پرسنل نظامی و انتظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد، لازم است آرم‌ها با بهترین کیفیت گلدوزی گردد به طوری که علاوه بر زیبایی، خوانایی لازم را داشته باشد.

از همین رو آرم کالا با بهره‌گیری از بالاترین تکنولوژی‌ها در صنعت گلدوزی، آرم و علائم نظامی را با بالاترین کیفیت تولید و با قیمتی رقابتی و سودی کاملاً منصفانه (کف قیمت آرم و علائم) عرضه می‌نماید. تمامی سفارشات مشتریان دقیقاً بر اساس خواسته آن‌ها و با رعایت تمامی استانداردها آماده و در کوتاهترین زمان ممکن تحویل می‌گردد.

 

خرید عمده آرم و علائم نظامی

جهت سفارش و خرید آرم و علائم نظامی به صورت عمده می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آرم کالا نمونه کارهای ما را مشاهده و سپس جهت دریافت اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس حاصل فرمائید. جهت خرید تکی انواع آرم و علائم می‌توانید در فروشگاه آرم کالا به راحتی و تنها با چند کلیک سفارش خود را تکمیل و محصولات مورد نظر خود را در مدت کوتاهی و در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران دریافت نمائید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید