باتوم تونفا

باتوم تونفا

باتوم تونفا یک ابزار ورزشی و دفاعی ولی بسیار کاربردی است. در طی چند دهه اخیر از باتوم به عنوان یک ابزار دفاعی استفاده شده است. در واقع باتوم‌ها با هدف دفاع در حین درگیری، تولید و روانه بازار می‌شوند. امروزه طراحی باتوم و مواد اولیه مورد استفاده در تولید آن سبب شده است تا باتوم‌ها از نظر کیفیت با یکدیگر متمایز باشند. در این مطلب باتوم تونفا را بررسی می‌کنیم. سپس ویژگی‌های این باتوم را شرح می‌دهیم.

 

کاربرد باتوم

تونفا به سبب وجود طراحی متفاوت، یک وسیله کارآمد محسوب می‌شود که در زمینه دفاع شخصی نیز کاربرد خواهد داشت. در تولید این باتوم از پلاستیک فشرده استفاده شده است. با این تفاسیر جنس خوب و دوام طولانی، از مهمترین مشخصات این باتوم خواهد بود. در حال حاضر در محیط‌های نگهبانی و حراست از این باتوم استفاده می‌شود. علاوه بر این در تمام بخش های انتظامی و نظامی نیز از باتوم استفاده می‌کنند.

باتوم یک وسیله ورزشی است که برای دفاع شخصی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

تونفا در ورزش

امروزه اغلب باشگاه‌های رزمی تکنیک‌ها و نحوه استفاده از تونفا را آموزش می‌هند. کاراته و جودو از جمله ورزش‌هایی است که از باتوم تونفا جهت افزایش مهارت ورزشکاران استفاده می‌شود.

 

مشخصات باتوم تونفا

باتوم تونفا به نحوی طراحی شده است که کاربر به راحتی بتواند روی وسیله تسلط داشته باشد. علاوه بر این در بخش انتهایی باتوم یک برآمدگی قرار داده شده است تا باتوم به راحتی از دست کاربر جدا نشود. وزن باتوم به سبب استفاده از پلاستیک فشرده زیاد نیست و معادل با 500 گرم است. این ابزار به رنگ مشکی تولید می‌شود و به سبب وجود ظاهر متفاوت، مزیت‌های متعددی نیز دارد. مهمترین مزایای این باتوم عبارتند از:

  • استحکام و دوام بسیار بالا
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • طراحی خوب و کاربردی
  • سهولت در استفاده
  • وزن سبک

 

جان کلام

امروزه باتوم به عنوان یک ابزار دفاع شخصی تولید و به بازار عرضه می‌شود که در کنار استحکام و سهولت در استفاده، قیمت مناسبی نیز دارد. باتوم تونفا در دسته ابزارهایی قرار می‌گیرد که از نظر جنس و کیفیت آزمایش خود را پس داده است. با این حساب با خرید این باتوم با کیفیت می‌توان با یک تیر، دو نشان زد. در حال حاضر از باتوم در مکان‌هایی مانند نگهبانی، مراکز نظامی و... استفاده می‌شود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید