۰
سبد خرید

ارسال و پشتیبانی ۲۴ ساعته

به تهران و سراسر کشور

منوی​​​​​​​ وبسایت

راهنمای خرید از سایت

چگونه در آرم کالا سفارش خود را ثبت کنم؟
​​​​​​​
در مراحل زیر بصورت تصویری ثبت سفارش و خرید اینترنتی از فروشگاه آرم کالا را برای شما توضیح می‌دهیم تا هر چه راحت تر بتوانید از فروشگاه ما محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
​​​​​​​
۱.محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
​​​​​​​​​​​​​۲. پس از انتخاب روی "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید
​​​​​​​۳. شما میتوانید تعداد کالا را افزایش یا کاهش دهید.همچنین امکان حذف کالا از سبد خرید وجود دارد
​​​​​​​۴. با کلیک روی گزینه " تسویه حساب " میتوانید وارد صفحه سبد خرید خود شده و سفارش خود را نهایی کنید.
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​۵. اگر مشتری سابق فروشگاه هستید میتوانید با نام کاربری و رمزعبور وارد شوید در غیر اینصورت گزینه بدون ثبت نام را انتخاب نمایید.
شما میتوانید بدون عضویت در سایت به تکمیل سفارش خود ادامه دهید.
​​​​​​​​​​​​​​۶. در این بخش می بایست اطلاعات آدرسی که مد نظر دارید تا کالا به آن محل برای شما ارسال شود را وارد نمائید.
آدرس تحویل سفارش خود را انتخاب و سایر اطلاعات را تکمیل نمایید و در آخر روی گزینه انتخاب روش ارسال کلیک نمایید. همچنین امکان تغییر یا ویرایش آدرس در این مرحله وجود دارد
​​​​​​​۷.روش ارسال کالا را مشخص کنید
​​​​​​​۸. پس از انتخاب روش پرداخت برای نهایی و ثبت کردن سفارش خود وارد پنل درگاه پرداخت شوید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:
- شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )
- رمز دوم کارت (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
- CVV2 (یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد)
- تاریخ انقضاء (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.)
در صورتی که سفارش نقدی از طرف کاربر ثبت گردد، تا 20 دقیقه مهلت تکمیل خرید را دارد. بعد از ۲۰ دقیقه سفارش به صورت خودکار ابطال می‌گردد و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی نسبت به تغییر قیمت یا ناموجود شدن کالا نخواهد داشت.

سوالات متداول

  • آیا برای خرید از سایت ، حتما باید عضو بشم ؟

خیر ، ضرورتی برای عضو شدن در سایت ، برای خرید از وبسایت وجود ندارد ، ولی در صورت ثبت نام ، میتوانید به سابقه های خرید خود ، آدرس های منتخب ، لیست علاقه مندی ها و... دسترسی داشته باشید

  • آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

​​​​​​​​​​​​​​برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید،سپس روی گزینه “سفارشات” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

  •  آیا می‌توانم برای شخص دیگری از آرم کالا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

​​​​​​​​​​​​​​ بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1. ورود به آرم کالا  2. اطلاعات ارسال سفارش،3. بازبینی سفارش و 4. اطلاعات پرداخت. درمرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. 

  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​آرم کالا با ارسال پیام کوتاه، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید